wtorek, 30 czerwca 2015

Tomek lubi Czerwiec! Duża dawka muzyki, zdjęć i wakacje!


Co przyniósł Czerwiec?

Miesiąc z pewnością należał do poprawiania ocen. Za nami 10 miesięcy, 304 dni. 7296 godzin, 437760 minut lub 26265600 sekund roku szkolnego.. Zaczęły się upragnione wakacje! Macie jakieś plany? :) Przychodzę dzisiaj z kolejnym podsumowaniem miesiąca. Na początku chciałbym podziękować wszystkim, którzy życzyli mi jak najlepiej w konkursie Sunbites. Udało się! Drugie miejsce! :)



Dążenie do ideału..

Co chwilę odkrywam nowe sposoby pisania, wylewania swoich przemyśleń i zmartwień na klawiaturę. Uczę się robienia ciekawych zdjęć.. Chciałbym siebie odnaleźć, swój indywidualny sposób.. sposób, który w pełni będzie mi odpowiadał! To nie jest do końca takie łatwe.. Niestety nie stworzyłem jeszcze finalnej wersji swojej strony. Wystarczyły trzy tygodnie, aby pojawiło się coś nowego. Co jakiś czas przeglądam nowe style i widgety. Mała zmiana może rozpocząć wielką transformację, która przyniesie nową szatę graficzną...


Ulubione utwory

Na miano piosenki miesiąca zasłużyły trzy piosenki!




Ulubione zdjęcia.


Jedzenie Miesiąca

Jedzeniem miesiąca są truskawki. Nie wyobrażam sobie lata bez tych owoców! 


Co dalej?...

Mam nadzieję, że udało mi się wszystko pokazać i o wszystkim pamiętałem. Głównymi skrzypcami były dzisiaj zdjęcia. Pierwszy raz pojawiło się ich dwadzieścia pięć! Życzę wszystkim udanych wakacji :) Jeśli chodzi o mnie, to nie zawieszam swojej działalności. Nigdy nie słyszałem, żeby ktoś na kilka miesięcy przerwał swoją pasję, rzecz w której się spełnia...

Planuję kilka ciekawych tematów, tagów na ten okres. Do zobaczenia za tydzień!


15 komentarzy :

  1. @zuzeklobuzek? Czyżby Banshee ? Tez ostatnio uczę sie wszystkiego i w ogóle.. Kurczę.. Nie wiem jaki dać komentarz.. ;/ (Odebralo mi "palce" xd)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Zuzia :) Hah tak czasem się zdarza ^^

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) Fajnie prowadzisz bloga ;)
    Obserwujemy? Dać znać u mnie :)
    http://my-minnie-mouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem udane zdjęcia, a to dążenie do ideału też jest mi bardzo bliskie, co jeszcze silniej wzmaga ta nieszczęsna dusza perfekcjonistki, ale przynajmniej mam świadomość tego, że się rozwijam.
    Życzę jak najbardziej udanych i owocnych wakacji oraz wiele motywacji do przesuwania kolejnych granic i dążeniu do tego ideału.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :) U mnie równiez czerwiec był miesiącem poprawiania ocen,ale nareszcie sa wakacje :D Dlatego życze udanych wakacji :) http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :]
    Ja jak co roku w czerwcu wszystko na ostatnią chwilę poprawiam :D

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te zdjęcia, a podsumowanie jest bardzo dobre. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi sie kociak i te truskawki xD, zapraszam do siebie http://www.krystianwojtowicz.pl - przyzapisie masz ebooka, dzis pojawil sie nowy wpis o spoosbie myslenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie czerwiec był miesiącem egzaminów, a potem po 17 długo wyczekiwanych wakacji :P Uwielbiam tę piosenkę The Neighbourhood! Zdjęcie kotka mnie totalnie urzekło!

    OdpowiedzUsuń